ACTUALIZAREA DATELOR PENTRU ZIUA DE 01.03.2021
|
|
|
|
|
Siguranța sistemului de monitorizare video este una dintre cerințele de bază pentru crearea acestuia. Odată cu progresul tehnologic, cu dezvoltarea interesului pentru această formă de protecție și cu creșterea așteptărilor clienților, crește și nevoia de protecție eficientă împotriva accesului neautorizat. Producătorii echipamentelor de rețea creează noi modalități de autentificare a utilizatorilor, profitând de cele mai recente tendințe din industria IT. Apar deseori situații în care administratorul de sistem nu poate accesa sistemul din cauza pierderii parolei. Acest articol este un mic ghid pentru administratorii de rețea CCTV care reunește informații despre cum să vă conectați la înregistratoare și camerele IP și cum să resetați dispozitivele oferite de compania DELTA la starea implicită (de fabrică).
|
Înainte de a trece la instrucțiunile practice, sunt necesare câteva cuvinte pe post de introducere.
|
Descrierile includ adresele IP, autentificările și parole implicite, împreună cu instrucțiuni privind modul de restabilire a accesului și eventualele indicații sau observații. Utilizarea echipamentelor de rețea și a aplicațiilor dedicate pentru scanarea adreselor IP sau a porturilor trebuie să fie precedată de adăugarea de subrețele la placa de rețea a calculatorului.
|
Atunci când configurați echipamentele pentru prima dată, vă recomandăm să le asociați cu o anumită adresă de e-mail și să exportați setările inițiale (dacă este posibil). Acest lucru vă va permite să obțineți oricând rapid accesul la contul de administrator în cazul în care pierdeți informațiile necesare.
|
Compania DELTA nu este responsabilă pentru consecințele utilizării greșite a informațiilor conținute în acest articol. Utilizatorul care folosește metodele prezentate, face acest lucru pe propriul risc..
|
Ghidul conține linkuri către programele dedicate descrise în articol, care sunt disponibile pentru descărcare pe adresa sub formă de arhivă ZIP (379MB).
|
În afară de programele dedicate, vom folosi aplicația gratuită „ONVIF Device Manager v2.2.250”. Aplicația vă permite să gestionați camerele care folosesc protocolul ONVIF, să le configurați și să restaurați setările implicite (de fabrică). Aplicația este, de asemenea, disponibilă ca parte integrantă a programului multifuncțional pentru testerele CCTV din seria CS, disponibile în oferta DELTA.
|
Utilizând în mod implicit pentru această aplicație autentificarea și parola „admin” sau fără autentificare (câmpul de autentificare și al parolei rămân goale), se poate efectua un „hard reset” a mai multor modele de camere fără necesitatea de a genera coduri sau a trimite echipamentele la un punct service.
|
Fot. 1-2. Restabilirea setărilor din fabrică în camera de luat vederi APTI prin intermediul aplicației ONVIF a testerului CS-H8F-70HQ.
|
Fot. 3-4.
|
Fot. 5.
|
Fot. 6. Utilizarea funcției „hard reset” din programul „ONVIF Device Manager” pentru restabilirea setărilor de fabrică ale camerei de luat vederi APTI (varianta pentru sistemul Windows).
|
|
|
|
|
Fot. 7. Vedere a interfeței Extenderului HDMI-EX-120 în varianta 2.
|
|
|
|
|
Fot. 8. Intrarea în setările avansate pe exemplul monitorului VMT-155M.
|
Fot. 9. Procedura de restaurare a setărilor de fabrică pentru monitorul VILUX.
|
|
|
4. Foto-capcanele din seriile HC și SG.
|
|
Fot. 10. Marcaje necesare pentru resetarea parolei pe exemplul modelului HC-MG984G-36M.
|
|
|
|
|
Fot. 11. Resetarea testerului CS-H8F-70H la setările implicite.
|
|
|
6. Închizători cu cod, cititoare de linii papilare ATLO
|
|
Fig. 1. Utilizarea butonului Exit Buton pentru a restabili valorile implicite în cazul echipamentului ATLO-KRM-512.
|
|
|
7. Înregistratoare și camere de luat vederi AUTONE
|
|
Fot. 12. Fereastra de autentificare a înregistratorului ATE-D04SD-T2.
|
|
|
8. Înregistratoare și camere de luat vederi UNIARCH / UNIVIEW
|
|
Fot. 13. Fereastra de revenire la setările de fabrică în cazul camerei de luat vederi UNIARCH.
|
|
|
9. Înregistratoare și camere de luat vederi FLEX, GEMINI, GT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. Înregistratoarele și camerele de luat vederi HN1, HN2, HYBRO
|
|
Varianta 1.
|
Fot. 14. Setarea datei curente în înregistratorul marca HYRBO.
|
Varianta 2.
|
Fot. 15. Descărcarea Safe Code în înregistratorul marca HYRBO.
|
|
|
14. Camerele de luat vederi din seriile LUMENA și OMEGA.
|
|
Varianta A.
|
Metoda 1: Restabilirea setărilor din fabrică se face prin: instalarea software-ului dedicat de căutare și configurare a camerelor de luat vederi IPWizardIII_2.1.1 (2.5MB). În continuare, se rulează programul de scanare a dispozitivului (1), se alege camera de luat vederi necesară (2), se descarcă codul de verificare (3) și se contactează Departamentul de service prin e-mail: [email protected]. Vă rugăm să includeți în e-mail informațiile despre modelul camerei dumneavoastră de luat vederi și codul „Verification Code”. Atenție! Nu deconectați echipamentul și nu opriți programul până când nu primiți codul! Copiați codul trimis de Departamentul de Service în „Authorization code” (4) și faceți clic pe butonul „Clear password”.
|
Fot. 16. Procedura de descărcare a Verification Code pentru camerele de luat vederi OMEGA și LUMENA.
|
Metoda 2: Prin utilizarea programului „Onvif Device Manager” prin introducerea informațiilor de autentificare LOGIN:-gol- PAROLA:-gol-. În fila „Maintenance”, selectați opțiunea „Hard reset”.
|
Fot. 17. Utilizarea programului Onvif Device Manager pentru camerele de luat vederi OMEGA și LUMENA.
|
Metoda 3: Procedura este identică cu cea de mai sus și se poate efectua în aplicația „ONVIF” a testerelor CS-xx. Atenție: După restabilirea setărilor din fabrică (fără a bifa opțiunea „KEEP IP” – păstrați adresa IP), adresa camerei de luat vederi se poate schimba în: 192.168.1.100.
|
Fot. 18. Restabilirea setărilor implicite pentru camerele de luat vederi OMEGA și LUMENA cu ajutorul testerului CS-H8F-70HQ.
|
Varianta B.
|
După instalarea software-ului dedicat TestTool_v2.0.3.6906 (2.9MB), căutați camera de luat vederi. În continuare, vă rugăm să faceți o captură de ecran sau o fotografie a programului cu camera de luat vederi găsită. Cererea de resetare a parolei, împreună cu fișierul atașat, trebuie trimisă la adresa de e-mail a Departamentului nostru de Service [email protected]. După ce primiți parola temporară, trebuie să vă conectați la camera de luat vederi folosind login-ul super_admin. Apoi se schimbă parola de administrator.
|
Fot. 19. Restabilirea setărilor din fabrică pentru camerele de luat vederi cu ecran de conectare „întunecat”.
|
Fot. 20.
|
|
|
|
|
|
|
16. Înregistratoare și camere de luat vederi APTI
|
|
Metoda 1 – Varianta A:
|
Fot. 21-24. Exportul și importul unui fișier în procesul de restabilire a setărilor implicite ale Search Tool pentru echipamentele APTI (pentru camerele de luat vederi și înregistratoarele cu versiuni mai noi ale software-ului).
|
Metoda 1 – Varianta B:
|
Fot. 25-26. Procesul de export și import al fișierelor în procesul de restabilire a setărilor implicite ale înregistratorului APTI (exemplu pentru varianta de program 6).
|
Fot. 27.
|
Metoda 1 – Varianta C:
|
Fot. 28-29. Restabilirea parolei pentru contul de administrator utilizând o parolă dinamică (exemplu pentru varianta de program 9).
|
Fot. 30-31.
|
Metoda 2:
|
Fot. 32-33. Hard reset cu ajutorul întrerupătoarelor „pe fir” și în modulul camerei de luat vederi APTI.
|
Fot. 34. Exemplu de utilizare a butonului RESET/HARD RESET din înregistratorul APTI-N6408-4KS3.
|
Metoda 3:
|
Fot. 35. Exemplu de utilizare a aplicației „ONVIF” a testerului CS-H8F-70H pentru a reseta camera de luat vederi APTI-350C2-28WP.
|
|
|
17. Înregistratoarele și camerele de luat vederi DAHUA
|
|
Metoda 1:
|
Fot. 36-37. Restabilirea setărilor implicite pe un înregistrator marca DAHUA utilizând aplicația DMSS.
|
(*) Introduceți adresa de e-mail la care trebuie trimis înapoi codul de resetare pentru contul de administrator.
|
Fot. 38.
|
Fot. 39.
|
Metoda 2-3:
|
Utilizarea întrerupătorului și a metodei Jumper reset pentru camere de luat vederi..
|
Fot. 40-41. Utilizarea întrerupătorului și a metodei Jumper reset în procesul de restaurare a setărilor de fabrică pentru camerele de luat vederi DAHUA.
|
Fot. 42-43.
|
Fot. 44-45.
|
Fot. 46-47.
|
Fot. 48-49.
|
Fot. 50-51.
|
(*) Restabilirea setărilor implicite: apăsați și mențineți apăsat butonul „RESET” timp de 30 secunde.
|
Fot. 52.
|
Metoda 2-3:
|
Utilizarea întrerupătorului și a metodei Jumper reset pentru înregistratoarele DAHUA.
|
Fot. 53. Restabilirea setărilor înregistratorului DAHUA folosind metoda Jumper reset.
|
Fot. 54. Restaurarea setărilor înregistratorului DAHUA folosind întrerupătorul.
|
|
|
18. Înregistratoare și camerele de luat vederi HIKVISION
|
|
Varianta A – pentru camere de luat vederi și înregistratoare.
|
Fot. 55-56. Restabilirea setărilor implicite în echipamentele marca HIKVISION utilizând aplicația SADP (varianta A pentru înregistratoarele cu versiunea de software 3.1.6 și mai recentă și pentru camerele de luat vederi cu versiunea de software 5.3.0 și mai recentă).
|
Fot. 57-58.
|
Varianta B – pentru înregistratoare.
|
Fot. 59. Restabilirea setărilor implicite pe un înregistrator marca HIKVISION (varianta B pentru versiunile de software anterioare versiunii 3.1.6).
|
Fot. 60-61.
|
Fot. 62.
|
Varianta B – pentru camerele de luat vederi IP.
|
Fot. 63. Restabilirea setărilor implicite pentru o cameră de luat vederi marca HIKVISION. (Varianta B pentru versiunile de software anterioare versiunii 5.3.0).
|
Fot. 64.
|
Fot. 65. Hard reset utilizând un întrerupător în modulele camerei de luat vederi HIKVISION.
|
|
|
19. Înregistratoare și camere de luat vederi BCS
|
|
Metoda 1:
|
Restaurarea configurației implicite a camerelor de luat vederi și a înregistratoarelor utilizând aplicația BCS Line.
|
Fot. 66-67. Folosirea aplicației BCS Line pentru a reseta parola.
|
(*) Introduceți adresa de e-mail la care trebuie trimis înapoi codul de resetare pentru contul de administrator.
|
Fot. 68-71.
|
Fot. 72.
|
Metoda 2:
|
Întrerupătoare în modulele camerelor de luat vederi BCS.
|
Fot. 73-74. Hard reset utilizând un întrerupător în modulele camerelor de luat vederi BCS.
|
Metoda 3:
|
Utilizarea întrerupătorului în înregistratoarele BCS.
|
Fot. 75. Un exemplu de utilizare a butonului RESET/HARD RESET din înregistratorul BCS-NVR16045ME-P-II.
|
|